onsdag, november 8

Ny början

Äntligen är jag igång! Började dagen med Naturdiet, vilket gick ner hyfsat lätt. Är ju inte jättegott, men man vänjer sig. Dessutom har jag börjat känna lite matlust idag! Sedan hoppade jag på motionscykeln och cyklade 5 km. Känns skönt att ha kommit igång. Ska försöka bygga upp en kondition igen, eftersom den just nu lyser med sin frånvaro.

Till middag idag blir det grillad kyckling, och till kvällsmat något med crabsticks. Skaldjur är något av det bästa jag vet, och samtidigt är det bra mat, så det är något jag äter ofta. Ska försöka laga mer mat. Eftersom jag inte haft någon matlust har jag inte heller haft någon lust att laga någon mat, och därför bara ätit något som varit lätt att ta. Men nu ska jag försöka lägga ner lite tid på att hitta några roliga och nyttiga recept.

Bild från Naturdiet.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej igen!
Jag har faktiskt smakat naturdiet men det smakade inge vidare. Jag övergick till Cambridge och det var riktigt gott. (Synd att det ska vara så dyrt) Nu äter jag som vanligt men jag har kvar lite pulver som jag ska äta upp.

Anonym sa...

Nej Naturdiet är ju inte speciellt gott i början :) Men nu har jag vant mig så nu är det inga problem! :)