fredag, november 10

Långpromenad

Det är främst motionen (eller rättare sagt avsaknaden på motion) som är mitt största problem. Jag tänker att jag ska göra både det ena och det andra, men det slutar oftast med att jag inte gör något alls. Men idag är jag riktigt stolt över mig själv. Har precis kommit hem från en nästan två timmar lång promenad. Strax över 7000 steg blev det. Nu känner jag mig mycket nöjd med mig själv :)

I övrigt har det gått bra än så länge. Äter ingen fast föda fram till klockan 16, och det har fungerat bra. Dricker naturdiet och fyller ut med yoghurt och liknande. Känner att kroppen börjar vänja sig nu och kräver mindre mat. Skönt!

Foto: Struntlillstrumpa

2 kommentarer:

Nina sa...

Joho nu fick jag lite ångest...och nu är det mörkt ute så det blir inga 7000 steg för mig men jag har vatt ute med hunden minst 1 timma ...men det är mest hans om springer....

Anonym sa...

1 timmes promenad är ju också riktigt bra motion! Alla bäckar små... :)